piątek, 25 listopada 2011

Małe zakupy:)

Ostatnio w rossmanie kupiłam dosłownie trzy rzeczy:)
Oto one:


To jest taki kolor ziemisty numer lakieru to 19 .Mnie jak najbardziej zachwycił..
Zobaczymy jak się będzie sprawdzał.

Drugi produkt to kosmetyczka.Trafiła mi się super okazja kupiłam kosmetyczkę , była przeceniona z 16,99 na 5,99 !


  Ostatnio kupiłam jeszcze tabletki na odchudzenie

Tabletki na bazie octu jabłkowego z wyciągiem ze szparagów i witaminami .
Opis:
OCET WINNY- Korzystnie wpływa na procesy metaboliczne,
KONCENTRAT SZPARAGÓW-Szparagi zawierają saponiny , potas, witaminy wzmacniające serce i krążenie .
Sposób użycia:
2 tabletki 1 raz dziennie przed posiłkiem popijac szklanką wody .

Zobaczymy jak będą działać !

                                                                                                                                             Dominika

2 komentarze:

  1. fajne zakupy :)
    serdecznie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaje :d aj znac jak te tabletki czy dzialaja czy nie :d

    OdpowiedzUsuń