sobota, 5 listopada 2011

Ostatni mały houl kosmetyczny:))

Witajcie Moi Drodzy:)
Ostatnio będąc w dużym centrum handlowym weszłam do apteki..
Oglądając produkty zobaczyłam nie samowitą okazję woda Termalna Firmy Avene  za 9,90.
Pojemność wody to 50 ml.
Takiej okazji nie można przegapić..
Narazie używam tej wody około 14 dni , więc recenzja później ..
Opis wody termalnej Avene:
-Działa kojąco ,
-Łagodzi podrażnienia,
-Wskazana do skóry wrażliwej i nadwrażliwej
-Działa łagodząco po kuracji anty trądzikowej
JAK NARAZIE SPRAWDZA SIE SUPERR...

Będąc ostatnio w biedronce kupiłam tusz do rzęs firmy Eveline Miliones Calories
 Oferta była super bo wraz z tuszem dostajemy błyszczyk , ja akurat mam w kolorze bezbarwnym...
Co do samego tuszu to narazie jestem jak najbardziej na tak ..Tusz doskonale podkresla nawet te małe rzęsy.
Mascara Million Calories zapewnia nam perfekcyjne Wydłużenie rzęs , nie tworzy grudek ani tzw. odbić na dole rzęs..Jestem oczarowana tą mascarą i jak najbardziej wam polecam...
Cena 10,99

Następną rzeczą jest balsam do ust ...
 Balsam ten jest z kamforą z Firmy Wibo ..
Jest super smarują nim usta przed każdym wysjściem na dwór i są one gładkie.
Z początku drażnił mnie zapach kamfory ale już jest ok..Polecam
Nie pokaże wam balsamu bo gdzieś mi się zapodział:))

Lakier pękający z Miss Sporty

Lakier ma fajną konsystencję..cena jest przystępna bo tylko 7.99
Ale co do trwałośći to dopiero testuję..

 


                                                                 CIAO:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz